Long Cardigan, Zara la 50lei



masura S

5 comentarii:

  1. Buna!Te invit si pe blogul meu:http://vanillashop.blogspot.com/
    Eu te am adaugat deja in lista mea de bloguri,m-as bucura sa ma adaugi si tu!
    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! tocmai mi-am deschis magazinul meu virtual si daca vrei sa ma adaugi in lista ta si invers : http://unique-armoire.blogspot.com, multumesc anticipat ! Succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  3. hello :D

    imi place mult cardiganul.
    chiar daca e S nu stiu daca mi`ar veni..sunt slabuta s mai mica de inaltime... :-s

    RăspundețiȘtergere
  4. Promoveaza-ti produsele si serviciile pe www.CeSePoarta.ro - anunturi gratuite fara inregistrare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,

    Simpatic blog, nu poti spune ca nu-s frumoase : pantofiori, gentute, pantalonasi, bluzite - adevarate bijuterii. Atat de multe lucruri frumoase si la super preturi. Mare pacat ca promovarea pe internet se realizeaza foarte greu.




    Meritam mai mult!!!




    Te pupix dulce.

    RăspundețiȘtergere